Godmorgon :)

Fick en go sovmorgon idag :) Behövdes, men blev nog för mkt sömn ist för känner mig inte överdrivet pigg :/ Ska hitta ngt att äta, antingen göra havregrynsgröt/frukost eller lunch? Hmm.. Ska se vad de andra två tkr och vad dom ska äta.. Men lutar nog åt gröten :) Nu när jag har mjölk hemma som JAG kan/får dricka :)
Sen när jag ätit tänkte jag dusch, för de vill jag inte göra på tom mage!! Blir bara snurrig och illamående då :P Så bättre att äta lite innan så de blir en skön VARM dusch!! :)
Då va de redan söndag :O Va ju nyss fredag!? Men men
Hoppas på ett samtal från sjukgymnasten imon bitti, så jag få inbokat en ny tid.. Tkr ju att jag kunde fått gå hos nån av de andra ist eftersom att de har blitt två avbokningar redan hos henne.. Men jag får väl snällt vänta på henne..
Har en busig kisse inne, Mysan ;) Hon har ju såklart sovit hon med så nu behöver hon leka lite :) Men de brukar inte vara så länge innan hon blir trött igen ;) Haha Får se hur de blir med de då Tufs kommer in till familjen.. Men när Håkan vart här och busat med henne har hon gått undan och lagt sig iaf så de kommer hon nog fortsätta med tror jag ;)
Igår satte hon sig på hall mattan igen och tittade på per, jamade och sen tittade hon på ytterdörren ;) Vår kisse vill minsann gå ut :O Men de får hon vänta med tills iaf snön e borta tkr jag! ;) Men hon verkar nöja sig med att sitta i fönstret också :P
Äta va de ja!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0