Lite smått pill

Från de att jag kom hem från hjo innan idag har jag inte gjort så mkt.. Kollade på tv och när de inte va ngt kul längre så satte jag mig och skapade en ny kategori här i bloggen, där jag sedan la in alla inlägg som har med min graviditet och bebis att göra :P Lättare att hitta inläggen sen om man vill kolla och jämföra ju :P Men de tog ju sin lilla tid! Men inte så farligt ändå, men de va ju inlägg från november/december så de blev ju en del att läsa igenom :P men lättare att göra de nu än sen då de gått ännu längre tid ;) Ska bara skilja lite på mina inlägg i framtiden, så de inte e massa allmänt vardags snack i gravid/bebis inläggen :P Men de kommer jag säkert glömma ;)
Har kollat på förra veckans "andra avenyn" avsnitt med.. Och imon kommer de nya ut, brukar se de på svt.se/play ist :P Slipper man ju hålla koll på sändningstider och slåss om frärrisen till tv:n med ;) Hehe
Och nu när jag redan sett alla "unga mödrar" avsnitten så e de ju inte så mkt annat att se :O Vad ska jag pyssla med då jag bara går hemma och dräller :O? Menar nu innan bebisen kommer :P
Näe, nu ska jag kolla lite tv och invänta att dom kommer upp från källaren så vi kan laga nån mat idag!? Blir nog bara pasta med nån ostsås till eller nåt.. Men gott de med ;)
Ha en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0