Sjukgymnasten

Då äntligen fick jag komma till henne :) Hon ringde idag 9.30 och hade fått ett återbud till kl. 11.00, så de passade ju helt perfekt :)
Hon undersökte mig lite, eller kollade lite på hur jag stod på mina fötter och vart jag hade ont osv. Sen fick jag lägga mig ner så kollade hon lite när de gjorde ont och lite sånt.. Och hon konstaterade att de va foglossning, de hon ville utesluta va att de va ryggproblem som skulle skada ryggen och som inte berodde på min graviditet.. Men de va inte nåt sånt, utan helt och hållet pga. fogarna och bäckenet.. Så jag fick ett bälte som jag ska använda då jag känner att de behövs, dagtid.. Helst hela tiden ju, men de bestämmer jag själv.. Känns lite bättre, men gör ont ändå och känns konstigt när jag sitter då allt trycks ihop :P Men ska nog överleva ;) Känner mig som ett fetto, då "fläsket" hänger utanför bältet :O Haha..
Näe nu ska jag bara ta de lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0