Telefonsamtal

Har suttit å ringt en massa nu på förmiddagen.. Ringde till sjukgymnasten och fick en tid imon 11.45, så nu hoppas vi att både hon och hennes barn håller sig friska till imon!! E ju maximal otur om hon avbokar min tid en tredje gång med!! :( Men nu ska vi inte tänka så ;) hehe..
Har också ringt arbetsförmedlingen och sökt min handledare.. Men antagligen sitter hon i möte med nån annan då hennes telefonsvarare går igång med en gång :( Men har iaf pratat in ett meddelande om att jag vill ha tag i henne så får vi hoppas att hon hör av sig idag :) Annars åker jag in till AMS imon då jag ändå är i Hjo och hoppas hon har tid för mig då, eller nån annan handläggare kanske.. Men bäst vore ju om jag fick tid hos henne.. Men men..
Mailat A-kassan också, då jag för tillfället sitter med ett kontantkort i telefonen vill jag ju inte sitta i telefon kö i tre år hos dom!! Men de stod att dom skulle svara så fort som möjligt.. Så hoppas på de.. Annars får jag ju låna hjärtats telefon imon eller nåt å ringa dom då ist.. Han ringer ju gratis till allt och alla.. Eller sånt fast pris och skit..
Till helgen flyttar vår nya familjemedlem Tufs in:) Vi ska ju ner till Malmö för att vinka av Hampus på lördag/söndag.. Sen åker han till Cypern på måndag :O Orättvist ;) Men de kommer han klara galant :) Så vi tar med hans kisse med tillbehör hem ;)
Annars händer de inte så mkt idag, har ju ringt de jag skulle ringa.. Eller mailat och pratat in på en telefonsvarare;) Men har faktiskt provat att ringa igen men hon svarar inte:( Ska nog slänga iväg ett mail med, men hon har ju inte svarat på de senaste mailen så har inte allt för stora förhoppningar om de..
Inatt när vi la oss så tänkte jag bara på sån sötlakrits "keck" eller vad dom nu heter.. Finns ju i sån svart papper och ska va med de röda detaljerna på, då dom med gult smakar blä och citron:P Måste handla sånna idag tkr jag!! Hihi
Och idag ska jag försöka att INTE somna på soffan;) Gick ju upp vid halv ett ett igår och somna i soffan vid tre igen;) vakna 6 igen då hjärtat kom in med Tiger;) Och la oss vid halv ett sen tror jag;) Och gick upp kvart över elva idag tror jag de blev;) Haha.. Men sitter redan och jäspar så får se hur de går med de ;)
Men ska se om jag kan äta några järntabletter idag, för halsbrännan kommer ju iaf! Och min BM tyckte att jag skulle prova och se om de gick bra ;) Men värdet va ju bra men de skadar ju inte;)
Pratat med Dessie gumman på msn innan ned:) Saknar ju henne!! Snart ner igen tkr jag!! :) Och nu pratar jag med Anna på msn :) Länge sen jag träffade henne(dom med :( Hmm, dåligt detta ;) hehe Göra ngt åt de kanske!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller tummarna för att du ska komma till sjukgymnasten imon.

2010-03-15 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0