Vecka 27

Vecka 27
Bebisen: Nu öppnar bebisen sina ögonlock och växlar nu mellan att blunda och att titta. Rytmen i rörelserna, andningen och sväljande är nu väl etabletat och förmågan att orientera sig rumsligt har utvecklats. Bebisen lärt sig att känna igen sin mammas hjärtrytm. Bebisen är nu ca 34 cm lång och väger mellan 900 gram och 1 kg.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De e tur inte min kisse e större, då hade han ju trillat ner från fönsterkarmen ;) Haha Ligger ju redan utanför den så ;)
Annars händer de nog inte så mkt speciellt idag, ska packa ner lite kläder inför imon och på söndag.. Passa på att bära upp och vika in tvätten i garderoben med kanske? Men bara kanske :O Hehe
Men ska iaf slänga in en maskin med handdukar/badlakan!! Då dom mest ligger på golvet inne i badrummet och ser allmänt smutsiga ut :O Och tyvärr har jag inte uppfunnit min maskin och robot som bär ner tvätten och startar tvättmaskinen till mig ;) Inte heller ngt som tar ut den blöta tvätten och hänger upp den, för att sen vika in den på rätt ställe :P
Men jag ska nog hoppa in i duschen först tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0