Lördagsmys

Då va vi hemma hos Dessie igen, eller har varit de ett tag nu men ändå :P Trevligt sällskap, god mat och bada balja :) Nice! :)
Bebisen bökade runder en del under badet, eller när jag hade magen ovanför vattnet iaf ;) Och ännu mera när jag va ombytt och nne igen... Men de va skönt at bada iaf, lite varmt mot slutet bara ;)

"Mer och mer" sammandragningar, inte jätte många men får en del varje dag.. Alla känns inte så mkt men vissa känns obehagliga.. Men är ju å andra sidan i V.34 och allt kan ju hända vid detta laget.. :O E ju liksom bara 6 (SEX!!) veckor kvar :O Shit!!..
Känns att bebisen ligger med huvudet neråt nu.. Då de gör ont stup i ett där nere i de regionerna ;)

Idag blev föresten magen/bebis döpt ;) Göta-(och nånting som jag glömt).. För pappa A trodde att de låg en tjej där inne :O Återstår att se ;)

Snart lägga huvudet på kudden och sova ett par timmar.. Förhoppningsvis får vi sovmorgon imorgon men sånt vet man ju aldrig.. Och sen så ska ju jag köra ngn gång på förmiddagen med.. Återstår att se när bra, beror ju på när vi vaknar ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan gå med onda sammandragningar länge innan bebis ens tänker komma ut. Men visst är det obehagligt....

Hoppas din vecka borta har vart toppen!!



Kram

2010-05-09 @ 22:13:08
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Faster

Hoppas allt är bra, saknar din blogg:-)

Kram från Faster!

2010-05-20 @ 07:51:37
Postat av: Lisbet

Hoho, var e du?



Kram från faster!

2010-05-26 @ 06:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0