21/10-10 klockan 09.18

Jaha, om man skulle klä på sig? Eller har ju klätt på mig upptill men har fortfarande pyjamasbyxor på mig ;) Myyyys!
Tove har inte velat sova speciellt mycket från ca 05 i morse, sånt uppskattas INTE :/ Så hon låg å snackade för sig själv ett bra tag, vilket ändå va skönt! Men vid 06.30 ville hon inte de heller.. Så har varit uppe sen dess.. Hon fick gröt vid 07.45 ungefär och sover i sin säng sen 45 minuter :) Hon ville inte först men efter lite gnäll och skrik och efter att jag stoppat i nappen och lagt henne på sidan igen så somnade hon på studs :)
Har fått tag i ett mobil nummer till idioten på tradera, då hon inte svarar på mail, IGEN!! Och jag inte fått min jacka ännu heller.. Kontot är avstängt på tradera, då det är flera personer som gett dåligt omdöme och anmält henne till tradera.. Men vad hjälper de egentligen? Jag får ju inte tillbaka mina pengar ändå!!
Så jag knåpade ihop ett sms och de svarade hon på direkt! :O Men hon va ju såklart på jobbet och bad om att få svara på sms:et när hon kommit hem i em.. Och visst de kan hon väl få, OM hon verkligen gör de!
Men de gör hon kanske? Jag hotade ju med att polisanmäla henne!! De kanske skrämde? HAHA.. Idiot!!
Kallt ute, men än så länge INGEN snö :)
Plocka undan disken i köket? Jaa, så får de bli.. Tråk!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får ta och träffas snart igen :)



Kram

2010-10-21 @ 12:28:23
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Urban Johansson

Hej,



Jag heter Urban och jobbar på Tradera. Som jag läser i ditt inlägg så verkar det som du har problem med en affär som du gjort på Tradera. Är det någonting vi kan hjälpa dig med? Skicka gärna ett mail till [email protected]

2010-10-22 @ 09:24:42
URL: http://www.tradera.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0