Fredag fredag fredag :P

Då va man uppe igen då :P Har hunnit duscha också.. Skitbra att Tove roar sig själv i sittern vid tv:n :P haha.. För hon tycker ju de e tråkigt att sitta i den uppe på toaletten då jag duschar..
¤
Igår fick jag mina efterlängtade dammsugarpåsar på posten :) Så jag dammsög hela huset men Tove i sjalen, hon fick sitta på andra hållet för första gången då hon nyss sovit men ändå inte ville sitta själv :P Men de funka kanon, hon satt som gjutet i den på de hållet med! :)
¤
Sms:a lite med idioten från tradera igår kväll.. Skickade ju först på fm men då bad hon snällt att få återkomma till kvällen då hon jobbade.. Men de dröjde så jag sms:a ett par gånger under kvällen utan att hon kom med ngt bra svar..
Sen fick jag ett kolli nr.. Men de gick inte att hitta ngt paket på de numret!! Så då blev D irriterad å ringde.. DÅ va klockan 23.30 :P Men hon skickade ju precis innan så ;) På tredje ring-försöket svarade hon, men precis som vi förstått i sms:en så gick de ju knappt att förstå vad hon sa.. Men jag skickade ett nyss sms om att jag vill ha pengarna tillbaka, så skiter jag i vad hon gör med jackan!! Åhhhh!!
¤
Idag bär de av till Hjo en lite sväng vid 15.00.. Tar nog inte så lång tid, gjorde de ju inte sist så! ;) Har ju varit där innan, rätt komiskt ju faktiskt!! ;) Hoppas på bättre tur denna gången!! Håll tummarna!! :) Hade ju varit super gott om de gått vägen!!
¤
Sen ska vi till Pers mamma och småsyskon.. Äta pizza :)
¤
Så ser ut å bli en bra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0