Kollade runt lite..

Innan idag kollade jag runt lite på nätet och på nån vänster hamnade jag på denna sidan.. Eftersom att de börjar bli trångt i badbaljan som Tove badar i i princip varje kväll innan nattning och vi inte har något badkar, så blev jag rätt glad när jag såg dessa hopfällbara badkar!!
Hittade dom i någons blogg, kom jag på nyss ;)
För hur smidigt hade inte detta varit liksom.. Fast de va ju aningen dyrt visserligen, men om man sparar lite varje månad så kan man ju köpa de tillslut.. Kanske önska sig ett litet bidrag till de i julklapp ;)
Såhär står de om badkaren:

Barn älskar att bada. Vi kan komma på minst två pappor som också gör det.

BiBaBad Flexi är den perfekta nya lösningen för de som inte har badkar. Barnen behöver inte leka under rinnande vatten eller stå/sitta på halt golv. Istället för otympliga och skrymmande badbaljor kan BiBaBad fällas ihop och diskret ställas eller hängas undan.

Rekommenderas från 0 ända upp till 8 år. OBS lämna aldrig barnet ensamt badande.

Halkskydd.
Ram av lättvikt och rostfritt aluminium.
Badkarspropp för enkel och säker tömning.
Tvättbar i 60 grader.
Reglerbara yttre mått 70 X 70 cm till 90 X 90 cm.
Höjd 45 cm.
Vikt 3 kg.

Vid första montering är det viktigt att clipsen är rumsvarma.

BiBaBad Flexi, hopfällbart badkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0