Tävling :)

Har varit på babycafé idag :) De va nån som pratade om bilstolar där idag med.. Kanon att man kan få information sådär :) Tkr jag iaf!!

Idag har de gått rätt så bra med Tove VS mat.. Såhär har de sett ut sen jag la henne igårkväll:
- 20.30.. Somnade hon efter att ha ätit nästan en portion gröt och 60ml ersättning..
- 02.00.. Vaknade och fick nappen, somnade om igen :)
- 03.45.. Vaknade och fick mat, åt typ 100ml ersättning har jag för mig, inte lätt å hålla koll på de mitt i natten ;) Haha
- 06.45.. Vaknade av att de va en dam som BAJSADE i sin säng ;) Sånt underbart sätt att börja dagen på, ellerhur!?
- 08.00.. Åt en portion gröt
- 12.10.. Åt typ 120ml ersättning
- 16.05.. Smakade på "potatis och morotspuré".. De gick ner men va inte jätte gott ;) Åt 100ml ersättning..
Såhär har hon sovit idag från de att vi gick upp 07.00:
- 08.55-09.10.. Somnade en snabbis i bilen men vaknade då vi va framme i hjo och vagnen åkte fram :P
- 11.00-12.10.. Tror de va från 11, men kan ju ha varit lite längre.. ;) Kollar ju inte på klockan jämt och inte e de lönt heller för jag kommer ju inte ihåg vad jag sett för klockslag ändå :P
- 14.30-15.55.. Jag la henne i hennes säng, hon gnällde och spottade ut nappen EN gång sen somnade hon gott :)
- 17.05-18.15.. Somna i min famn men jag la över henne i soffan ;)
SÅ, nu vet ni hur en dag KAN se ut för Tove och mig.. Iaf med mat och sovtider ;) Sovtiderna har blivit lite mer regelbundna nu.. Men är vi hemma kan hon likagärna sova den långa stunden på förmiddagen isf.. Fast hon sov ju rätt länge på ÖF med, men inte lika länge som hemma i sin säng ;)
Har kött på spisen, de har puttrat i grytan sen typ 15.30 ;) Börjar bli mört och fint nu :) Snart ställa grytan åt sidan och kanske skala potatis? Så e de gjort till sen ju :)
Så får de bli!! INNAN flickan vaknar i soffan :P

Har bakat dubbel sats kladdmuffins med :) MUMMA!! :)

Jo, men föresten!! Jag är med och tävlar här, om fina haklappar :) Va med du också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0