Duktig:)

Jag alltså:) Har sökt jobb och sånt nu i eftermiddag:) 12 stycken för att vara mer exakt.. Får hoppas på napp på nåt av dom iaf.. Va nårra som verkade vara väldigt intressanta:) Jobb som assistent till funktionshindrade på en gymnasieskola:) Men får se vad som händer:)

Kanske ska utbilda mig till speciallärare ist? Hmm.. Tål att tänkas på, de e ju därför man inte ska hoppa på en utbildning direkt då de e svårt att veta vad man vill.. Trodde jag ville bli barnmorska men vet inte, jobba i en "särskoleklass" eller specialklass hade ju med varit skoj. fast då måste man ju läsa till LÄRARE:( Kanske satsa på att vara assistent till dessa underverk ist?

De jag frågade om i förra inläggen, hittade jag själv lösningen på tillsist.. Eller så va de rena slumpen att jag fattade;) haha.. La till lite och tog bort lite sen fick jag rätt på de:)

Så vad tycker ni om min blogg? jag är inte helt nöjd men vet inte om de går att ändra på de.. Jag vill ha in alla inläggen lite mer mot mitten så där inte e så stort mellanrum mellan mina länkar i menyn och mina inlägg.. jag har ju redan tagit bort de mellanrummet som fanns där innan och breddat de så texten tar ut större plats.. Hmm.. Aja detta får duga sålänge:)

Fredag igen :O
Snart e denna veckan ockås slut :O
Snart e de löning igen :O
Och ännu mer snart så e de SEPTEMBER!?!? :O
Kanske snart jul med då eller :O
AAAAHHHHH vart tar tiden vägen!? :O

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tror att du nog hade passat bättre som bm än lärare. Det är nog jobbigare att lära ut till en specialklass än en vanlig klass också, men man får nog ut mer av det också. Varför ska sådanna beslut vara så jobbiga att ta?

Kram

2009-08-21 @ 21:24:55
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0