Min älskling ♥

Han e bara så underbar! Fick ett mess av han igår där han tyckte att jag skulle åka neråt skåne och ha lite kul ist för att bara sitta hemma.. För nu har han ju så mkt på jobbet så han knappt e hemma ngt alls.. Jag lämnar ju han på jobb allt mellan 8-10 och sen hämtar jag han allt mellan 18-23.. Så inte så mkt vaken tid tillsammans här inte.. De blir man inte bortskämd med inte;) Men myys sen och krypa ner i sängen och bara vara.. Hade ju inte vatt samma om vi inte sovit tsm.. Då blir de ju som särbo:/ Isch! Men såhär e de ju vid denna årstiden och känns ju klart med ensamt då jag inte har ngt jobb längre.. Hoppas de ändrar sig snart!
Men har iaf pratat lite med hampus och mormor och jenny.. Fast inte bokat ngt så direkt än.. Tänkte ju träffa mamma och company och pappa med.. Får se hur jag klämmer in allt;) Och hur jag gör med bilen och så.. Kanske ska ta den hela vägen ner!? Annars blir de ju svårt med ystad.. Pallar ju inte sitta på tåg så långt! Bättre och säkert billigare med bilen då ju.. Och har för mig att jag hittar dit med;) Annars har vi ju GPS:en som per fick när han fyllde år:) Får väl ta och lära mig den och skriva in adresserna i förväg så dom ligger på favoriter eller nåt:)

Älskar dig så otroligt mycket!!! ♥ ♥ ♥

Fick mina kassakort idag så har roat mig med att fylla i dom.. Har även ringt a-kassab och begärt att få hemskickat ett sånt internet intyg.. Så jag kan sköta allt via internet.. För kassakorten ska ju skickas en och en och de blir minsann dyrt! Ett frimärke/ papper.. Isch!
Ringa I med och se om hon har skickat intyget än!? Eller vänta och se om jag får de annars åka inom när jag åker neråt?
Aja får se;)

Ska ringa till *** med och se hur de går med ansökan och så:P Hade ju vatt superkul att få jobba där..

Nu ska jag se vad mysan välte ner!! Gaaahhhh! Hehe, alltid e de nåt;) Buuuuuuuse!!!

Annars händer de väl inte så mkt idag.. Får se;) Orkar inte planera allt för mkt iaf:) Kanske vika in all tvätt som ligger slängt i fåtöljen:O men den ligger ju lika skrynkligt där som i gaderoben! Då vi inte har så mkt plats som vi behöver:( Men snart ändring på de:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0