Så..

Nu har jag pratat med dom på min a-kassa och dom har fått in intyget om att jag varit med sen i mars.. Så nu väntar jag vara opå mina kassakort, eller vad de nu hette.. Så ska jag fylla i dom så dom vet hur mkt jag jobbat och så mellan mars och juni.. Sen får jag min ersättning.. Och så ska jag ju som sagt skicka in vad jag jobbat mellan mars-08 och mars-09 och lite intyg och skit sen får jag kassakort och sånt för denna perioden med.. Så allt verkar ju lösa sej nu igen:) Skönt!! Får nog mina kassakort imon eller nåt.. Kanske till och med på måndag.. Men de börjar ju hända saker iaf:)

Så ska bara de också lösa sej och komma in så blir allt bra igen:) Skönt att komma tillbaka till verkligheten igen;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det verkar lösa sig! :-D

Kram

2009-08-20 @ 18:59:26
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0