sååå..

Nu har jag ringt och fixat lite, skrivit en ansökan och sökt två till jobb:) Sökte två igår med:) Så om vi summerar så har jag sökt tre jobb idag och två igår, 5 jobb på två dagar:D De e inte illa.. Så de finns ju, jag menar, de e ju inte helt kört i dessa tider ändå.. Ska ringa till A på måndag med, då hon e på semester nu och e nog lättast att ta de då när hon e tillbaka ju:P Hoppas de finns lite i höst och frammåt till mig, eller nån annanstans.. Men bara att där e ngt för mig att göra.. Klarar inte av att bara gå hemma och inte tillföra ngt till "familjen".. Men de löser väl sig, de har ju gjort de hittills så får ju hoppas att de gör de i framtiden med:)
Undrar om de blir ngt? Eller varför de inte blev som de va uträknat till? Bara borta, puts veck helt enkelt:/

Näe, nu ska jag inte tänka på de utan nu ska jag städa, eller först ska jag läsa mailet jag fick tillbaka som svar på min ansökan jag nyss skicka:)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tack så mycket!

2009-08-11 @ 14:55:26
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0