Torsdag idag!?

Jo de va de, men de känns ju helt sjukt! Redan torsdag och snart helg igen!? Va ju nyss helg och vi va ute.. Men nu e de snart dags igen, hmm.. Förra hellgen blev en billig helg, betalade typ inget.. Skönt då de blir så;) Men de e ju inte alltid men ändå.. Får se hur de blir denna helgen.. Jag e ju ledig och jag ska SOVA;) Hehe.. Eller nåt.. Bara ta de lugnt iaf.. För känner av denna sommar nu.. Vill bara ta de lugnt och vila upp mig nu. Men sen går ju inte de att göra hur mkt som helst heller, då jag/vi behöver pengarna mest av allt.. Och då måste man ju jobba med.. Men jag hade behövt en lite semester till nu iaf.. Eller ja, VI hade behövt de.. Men får se hur de blir med de.. Finns ju trots allt en del saker som går före!!

Fixa iordning lite mat till ikväll eller? Hinns knappt med nu heller så får nog skita i de:P Ska ju köra runt 14.00.. Och nu e ju klockan 13.35.. Hehe.. Så blir de då man somnar om på morgon och inte gör ngt vettigt förren man vaknat till ungefär nu:-O

Mysan ligger här sidan om och sover sött.. Tillskillnad från innan:@ Men så e de ju med en liten i huset, ingen lugn stund:P Men de som e härligt med ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0