Ystad

Då har vi äti och sånt, så nu väntar vi på mormor så ska vi äta kladdkaka:)

Står de inristat i pannan på kvinnor/flickor att vi inte ens kan hälla i olja i bilen? Jag stod på statiol i hjo och skulle handla olja och läste lie på baksidan då de kommer en man och frågar vad jag har för bil och sånt, tacksam för hjälp så kom vi fram till att de va rätt sort som jag höll i handen;) Sen undrade han om jag kunde hälla i de själv eller om jag behövde hjälp:P Haha.. Jag kan själv!! ;)

Annars har resan gått bra neråt:) Stannade i fagerhult med för jag skulle ju ha papper från mitt förra jobb..  Sen gick jag ett varv och hälsade på gamla arbetskamraer och patienter;) Kul då patienterna känner igen en:D
En runda hos dessie med familj med.. Tar mamma på vägen tillbaka ist;) Då klockan blev mkt sen..

Men jag återkommer nån gång;)
Hehe..
Ha de gott!!

Älskar dig min underbara Per!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0