Då va de snart slut..

På en massa saker;) Hehe.. Veckan e ju nästan slut, har ett kvällspass kvar och sen e de godnatt och godbaj med denna veckan:P Sen e mensen snart slut och pillerna snart slut.. Typ.. Mina mufins som jag bakade häromdagen e också slut.. Per kom hem en stund innan idag, då jag pratade med dessie gumman i tele;) Och då hämtade han sista påsen med muffins, dom e så mumsiga:D Men synd att dom tar slut så fort:/ Men så e de ju när dom e goda:P När vi fått huset så ska jag börja baka mina mumsiga kanelbullar med, nårra med oboy i och nårra med vaniljsocker i.. Jo, även nåra med kanel i;) Men gott att variera sig lite ju:) Här kan vi ju inte frysa in så mkt sånt.. Maten tar all plats och de känns ju som att maten e LITE viktigare än massa bullar;) Hehe..

Nu ska jag snart göra mig i ordning inför jobbet.. Har ju som jag sagt tidigare kvällen idag.. Ta med ett äpple eller nåt så jag kan äta på ngt under kvällen;) Sen får vi ju äta ngt när jag kommer hem.. Frågan e ju bara vad? Inte sugen på ngt speciellt just nu heller och då e de ju svårt att plocka upp ngt också.. Ta upp en köttfärs-påse tror jag.. Kan man ju göra taco-köttfärssås;)

Ska kolla upp adressen sen med, så jag vet vart jag ska imon.. Fick mail innan ang. högskoleansökan.. Är antagen som reserv.. Man skulle skicka iväg och svara ja eller nej på de och sånt med.. Får se hur de går.. E ju en BRA bit att åka, e ju typ 8 mil dit om inte lite mer.. Se om jag får lite jobb ist, för de verkar ju inte helt omöjligt så;) Jobbar ju hellre nu och så får jag väl ta skolan sen då jag e HELT säker på vad jag vill göra med mitt liv.. Har ju sagt innan att jag vill ha min familj innan jag pluggar men vi får väl se..

Ha de gott..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0