Då va de söndag

Tiden bara springer iväg, lite läskigt faktiskt! Blev inget igår, då himlen helt öppnade sig på kvällen!! Usch! Men kanske skönt de, för de hade ju vatt jobbigt att vara uppe så sent och sen upp tidigt.. Eller ja, klockan ringde tidigt och ända fram till 10:S Men börjar vänja mig nu.. Ska se om där e ngt tittbart på tv och lägga mig i soffan, blir ju så sliten när jag somnar i sängen och de tar ju massa tid innan jag somnar när jag vatt uppe och kört:/ Iom att jag ska jobba ikväll så får jag väl försöka vara uppe:P Har ju dagen imon med, jobbiga dagen till råga på allt:/ 6.45-15.45.. Men så e de när man e människa antar jag:) Ledig på tisgar ju och de e alltid nåt;)

Nu ska jag görangt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0