Lördag och ledig tills imon em.

Denna dagen har jag varit trött, ville INTE gå upp när klockan ringde.. Vaknade ju först runt 05.00, sådär 45 min innan klockan skulle ringa.. Och då går de ju inte att gå upp.. Alldeles för tidigt ju! Och idag skulle hjärtat med mig när jag körde, de gick ju bra:) Han gick upp 5 min efter mig, men jag fick ju ruska om han en gång extra;) Men upp kom han iaf:P Så har jag jobbat hela dagen, slutade 15.45.. Jobbigt med sånna långa dagar och då man får gå upp så förbaskat tidigt med ju!!! Usch! Vill ju ha sovmorgon nån gång, iaf till 8-9 eller nåt.. Men men.. Sånt e väl livet..

Jag, eller rättare sagt min kropp är inte densamma som innan jag blev gravid (nej, är inte gravid nu.. Men frånd e att jag va de innan) när jag sen började med pillerna igen känns de inte bra.. Humöret e inte bra och när jag har mens e allt skit! Och de va ju så bra när jag inte åt dom under de året.. Kanske ska låta de vara så igen då, hjärtat sa med de igår och att vi isf får lösa de på annat sätt.. För de e ju inge kul att må såhär 1/4 av VARJE månad! Har dessutom bara en "karta" kvar sen har jag inte mer, inte ens på recept.. Så får se om jag ens börjar igen på måndag!?

Nu sprack molnen upp och den blåa himlen och solen tittade fram.. Får se hur vi gör ikväll, hjärtat ville ju ut och dricka har vi redan så de kostar ju inget då;) Men kruxet e ju att de e utomhus och de e ju rätt kallt nu igen:/ Men återstår att se;) Vad som hellst kan ju hända..

Nu springer mysan här fram och tillbaka, busar med mina studentnallar och springer rakt in i spegeln! Haha.. Hon har nog skoj iaf;) Och fattar inte att de e hon som "står på andra sidan" spegeln;) Hehe..

Har tagit upp lite kyckling och hittade en burk med ris och currysås i med.. Så man får i sig nån mat idag.. Fast har ätit mer idag än igår, då gårdagens meny såg ut såhär: Ett äpple, en muffins och sen på kvällen åt jag knappt halva färdigmaten (sån Familjen dafgård) typ.. Och en mugg med saft.. Inte konstigt att man e trötter och skit.. Men sen har jag ju mens med så de gör en del.. Tappar lusten till allt då:/

Nehe, nu ska jag se om där e ngt kuligt på tv:n eller nåt.. Fast då kanske jag somnar ist?:-O

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessie

Inte kul att du är trött o att humöret lackar :S Men du måste verkligen skärpa dig med maten gumman! Med för lite vitaminer o sånt så blir ju kroppen ännu tröttare o humöret blir värre :( Jag hatar att äta, men man måste ju! Du ska inte prova p-ring då? Puss!

2009-07-11 @ 20:08:39
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0