Ny dag och ny månad

Sitter här i sängen och håller på att dö av värmeslag, kunde inte sova längre:P Men klockan va ju rätt lagom att gå upp så;) Hjärtat e ledig idag, ska se när jag får liv i han.. Vi släckte ju inte fören 03.20 inatt så inte konstigt man e lite trött.. Och som jag sa igår när han ställde klockan på 09.30 för att vi inte skulle sova bort hela dagen: att de inte e lönt att ställa den så "tidigt" för vi kommer bara att stänga av den och somna om.. Och de va precis de vi gjorde.. Fats jag vaknade 10.10 igen:P
Ska snart resa mig från sängen och gå ut och städa lite, om de inte e för varmt men risken e ju vääääääldigt stor!  Så ska vi fixa pass idag, eller så va iaf tanken:P Kanske in på guldfynd och skälla lite!?
Ta en kall-dusch med.. Men knappt lönt för man e ju liksa svettig när man nyss torkat sig ocom att man aldrig tog den dära duschen:( Vi fick ju inget regn igår så de kvava e kvar:/

Trevligt igår och god kaka/tårta;)

Återkommer..


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Dessie

Jupps, vi ska till min faster o hennes gubbe i skurup :) puss

2009-07-02 @ 23:34:18
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0