Sådärja...

Sitter här i sängen.. Med en kelen mysan:P Fast nu börjar hon bli busig igen och jagar mina händer då jag skriver:) Hon blev rädd för tiger innan, tigen och en annan katt bråkade och skrek här ute innan och då kallade jag på tiger och han kom springandes och hoppade in genom sovrumsfönstret.. Och han hade ju den andra katten i hälarna så de gapades och hördes ju att han/dom kom.. Mysan som låg i godan ro i sängen reste ju sig i ett nafs och reste ragg och fräste hon med:P Tog ett tag innan jag kunde lugna ner henne.. Helt uppjagad va hon, den lille stackarn;) Tiger åt lite och va faktisk inne en stund, för ovanlighetens skull;) Men nu had ejga ju mysan inne i sovrummet med dörren stängd och hon gnällde ju inte.. Kan ju vara därför som tiger låg i godanro och vilade sig eftersom att ingen glällde och pep i rummet sidan om:P

Ingen per hemma.. Han skulle hjälpa en kompis med en bil, eller nåt.. Men de e ju nästan 2 timmar sen.. Och orkar inte messa och jaga.. Han kommer väl när han kommer.. Men jag tänker dock inte ställa klockan på så tidigt imon iaf.. Tidigast nio! För han går ju ändå ALDRIG innan 9.30 typ.. Händer väl ibland men de e väldigt sällan! E ju när de inte e tillräckligt med folk där borta men dom klarar ju sig imon.. Annars brukar dom ringa efter han:P Och eftersom att han inte tog med sig ngn nyckel så kan jag ju inte låsa och då kan jag inte lägga mig heller.. Man vet ju aldrig om de kommer en idiot och rycker och bankar i dörren! Miffo!!!! Därför har jag inte heller fönstret öppet på nätterna, per vill men jag klarar de inte.. De har satt sina spår, den dära natten.. För tänk om vi hade haft fönstret öppet, vilket vi tänkte ha... Då hade väl idioten varit inne i sovrummet innan vi hade hunnit vakna av ringklockan!! :S För den ena idioten ringde ju på dörren medan den andra gick runt huset och "kollade"... Rev ner min fina skyllt gjorde dom med!! Får väl ta och skruva upp den en dag igen, tur att skruvarna satt kvar.. Dom va ju så små!

Aja.. Nu ska jag göra ngt annat..

Natti natt, alla som kan!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0