Som dom sa på tv..

.. Står allt rätt till där ovanför ögonbrynen??

Jo, de kan man ju fråga sig.. Beror ju på vem som frågar och till vem frågan går?

Jobbar ett konstigt pass idag, 13.00-18.00.. Men rätt gott att få sova länge och även komma hem itid:P Ska ju upp tidigt imon så e ju rätt skönt att kunna lägga sig itid med.. Ska lägga mig och läsa lite skvaller efter jag skrivit här och sen nanna.. När hjärtat kommer hem vet jag inte, messade för en srund sen men dom kör ju gräs så de kan ju dra ut på tiden och de e ju bättre att dom kör nu när dom kan så de blir klart nån gång.. Och de hellst innan de kommer nåt regn.. Och vädret kan man ju INTE lita på..

Jag hoppas att de går bra, så att vi kan flytta till huset.. Vill inte bo i lgh:( Just nu har jag helt tyst hemma men ändå hör jag tvn.. Hmm, hör GRANNENS tv!! Skit störigt.. Men ändå inte så högt och tydligt så jag kan höra vad som sägs utan bara mummel och skit:/ Irriterande iaf!
Och innan idag när jag kommit hem och hämtat pengar och körde iväg för att handla så skulle jag tanka med för de e precis så att jag kommer till jobbet imon... Men tror ni inte att de inte fungerade... Bajsmaskin!!! Gubben före mig fungerade den ju för, men när han klyddade med kvitto och skit så kom där upp en ruta att de inte fanns mkt minne och skit kvar!?! Och sen skulle jag ta mitt kort och då blev de helt cp, provade flera gånger och de funkade lika lite alla gångerna:( Sur blev jag!!! Så får ju hoppas att de räcker, ska ju göra de om man kollar på vad mätaren "beräknar" men den hoppar ju lite hur som så.. Isch! Hatar att köra med så lite bensin i bilen!!  Men vad ska jag göra, kan inget göra:/

Nähä, snoka runt lite och sen kudden!!
Natti natt

Står allt rätt till där ovanför ögonbrynen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0