Tors- DAGENS

Plats: Hemma, i sängen;)

Gjort: Vatt uppe en runda vid 9.30, körde hjärtat till jobb och sen hem och tyckte inte de va ngt att göra så somnade och gick upp vid 12.00:-O Hehe..  Sen har jag försökt ringa till DIG, DIG och DIG men antingen så svarar du inte eller så är du på sammanträde till 16.00 och då kommer du ju inte tillbaka idag.. *Suck* Ska ringa igen om en stund tänkte jag.. Iaf till dom andra två.. Mer har jag inte hunnit göra:P Pratat med Pontus på msn men han försvann igen nu:/

Planer för resten av dagen: Hmm jadu, vad händer sen idag? Ska titta på supernanny om en stund, 13.30 börjar de.. Små i stora världen, en dokumentärserie och sen efter de e de House.. Brukar sen bli att jag hamnar vid datorn igen:-O Hehe..
Har planerat vad vi ska äta till middag, blir fiskpinnar idag.. Men vad vi ska ha till, de vet jag inte ännu.. Men blir väl snabbis-mackaronen kanske:P Ska ju ringa DIG och DIG igen och se om jag får tag i er.. Även plocka undan disken som står på diskbänken och köra en maskin.. Eller se om de går att vänta till ikväll ist;) Tvätta om tvätten som ligger i maskinen, ingen som hängt upp den:P *Opppps*

Ikväll: Ny serie eller vad man nu ska kalla de på tv4 ikväll, oskyldigt dömd. Det är ju även, Halv åtta hos mig och Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show. Så ikväll blir de lite tv också.. Blev de ju igår med, även lite yatzy emellan;)

Lyssnar på: Just nu e de bara blåsten därute som jag lyssnar på.. Snart sätta mig vid tv:n:)

Läser: Lite bloggar

Dricker: Apelsin juice

Äter:
 Knäckebröd med leverpastje på *levertjotaheijti* Hehe

Hur ser era "Dagens" ut?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Längtar tills vi ses du bor as långt från skåne

2009-05-29 @ 00:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0