Hemma igen efter OP

Då va jag hemma igen, har nu bara en stortå nagel.. De tidigare "ingreppen" har dom bara tagit en del av nageln men då problemet kommit tillbaka bestämde vi nu att försöka att ta bort hela nageln ist.. Så får vi hoppas att de blir bättre nu :) Hatar mina stortår!! Pappas fel ;) Hehe.. han som fört besvären vidare ju :P Men nu får vi hoppas på 4:e gången gillt!! och så när detta e läkt ska jag boka ny tid för den andrastortån med.. Har ju massa besvär med den med men dumt att ta båda samtidigt då jag knappt kan gå som de e nu :P
Nu börjar bedövningen att släppa och de värker och dunkar :/ Isch!! Men brukar ju gå över tills dagen efter.. Vill ju inte ta en massa tabletter i "onödan" heller så får väl se om jag klarar mig utan de denna gången ;) Får väl slänga mig i soffan och sträcka ut foten i nån behaglig ställning ist ;) Här sitter jag ju nästan dubbelvikt ;) Haha..

Annars händer de väl inte så mkt idag.. Ska maila handläggaren på AMS så inte hon får damp och avanmäler mig.. Ställer ju bara till massa problem då med ersättningar i framtiden och sånt om de blir luckor och sånt.. Men har ju till den 21:e på mig men tiden går ju så fort! Och ska ju försöka börja packa nu med!! Ta fram lådor och sånt idag kanske? Flyttar ju  typ den 26:e och inget (INGET!!!!) är packat än.. Förutom de som inte ens blivit uppackat sen innan ;) Men de räknas ju inte.. E dessutom mest barn saker som jag fått från william när han va mindre..

Blir nog inget vaccin mot svininfluensan.. Hörde idag när jag va  på VC att doserna nästan e slut, dom hade bara 30 doser kvar och fick inte nya fören tidigast imon em..  Och idag va tiderna längre.. Mellan 15.00-18.00.. Annars e de bara mellan 15.00-17.00.. Men men.. Känner ju egentligen inte för att ta den heller så.. Och hjärtat visar ju inte heller nåt vidare intresse för de.. jag tänker ju iaf inte ringa till hans hälsocenter eller va de nu hette där han e skriven och fråga med tider och sånt.. har ju sett lappar på  VC och borde väl visserligen vara denna veckan där med.. Aja, skit samma..

Klura lite på vart folket ska sova då dom kommer upp hit helgen innan jul.. Alla måste ju ha ngn stans att sova.. har ju en extra dubbelsäng, men behöver ju typ två till ;) Hmm.. Men de löser sig nog, e ju ett tag tills dess ännu :P Hehe.. Som jag ser på allt annat också, de e ju inte än, de e lååång tid tills dess, vi har gott om tid ;) Hehe..

Men för vissa saker rinner tiden ut snart.. Så vi måste ju bestämma oss för hur vi ska göra, men de e svårt.. Fastän man vill så kanske man inte är redo? Många obesvarade frågor som inte går att besvara om man inte tar de steget och vågar utforska det okända..

Näe, nu bara svamlar jag.. Lägga mig i soffan kanske? Eller bara  lägga ner huvudet på kudden här sidanom? ;)

Kommentarer
Postat av: Connie Hansen

Hej hanna.

Så fin din hemsida blev.Ha det bra/Kram Connie

2009-11-18 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0