Dagens besök..

De gick väl bra idag, väldigt jobbigt att behöva prata om allt och så.. Och svårt att höra vad en utomstående tkr med, då dom alltid ser med andra ögon än vad man själv gör.. Men såhär vill jag ju inte ha de länre och då måste jag göra detta.. Känns väl bättre senare eller nåt.. Men tydligen skulle de kännas ännu jobbigare i em/kväll men lite bättre imon när jag sovit på saken.. Men ska ju upp tidigt imon igen och åka iväg.. (återkommer till de senare)
Man ser ju aldrig att man själv är sjuk eller att ngt dåligt kommer händå, utan "de händer ju inte mig".. Men tydligen så är jag ju inte mindre människa än ngn annan och allt dedär som bara händer "alla" andra, de händer ju faktiskt mig med.. Och då får jag väl försöka se de utifrån det och lösa de på bästa sett..

Nu kommer jag inte hänga ut mig helt och hållet men jag ska iaf träffa en läkare imon för bedömmning och behandling, fick hem ett formulär som jag fyllt i. Där man skulle beskriva sina känslor och sedan räkna ihop poängen som stod på den rad man ringat in.. Blev rätt högt kan jag säga:/ Men jag mår ju inte bra så då e de ju inte konstigt att resultatet blev högt heller.. För mår man bra får man ju 0 poäng på varje svar typ..

Sen fick jag en ny tid hos K, en i nästa vecka.. Tiidigt på morgonen, orkar jag de!? Hmm, får väl göra de.. Måste ta tag i mitt liv och få tillbaka kontrollen över det.. För det är jag som ska leva det ingen annan och då e de ju bara jag som kan göra ngt åt de och bara jag som kan bestämma hur jag ska gå tillväga och vem jag vill ha nära mig när jag gått vidare..

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, men skönt att skriva av sig lite ibland.. När de e svårt att få ur sig saker och ting annars så.. Här blir jag väl förhoppningsvis inte dömd av vad jag skriver.. De e ju trots allt bara tankar, funderingar och mitt liv.. Det är så det är, och så kommer de nog att vara också!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Hanna att du går och får prata med någon. Det behövs och jag kan tro att det e jobbigt i början men det e nog nyttigt....Stor kram på dej

2009-10-08 @ 16:42:31
Postat av: Anna

Jag tänker på dig! Och glöm inte att jag finns här om du behöver mig! Ska försöka hjälpa dig på de sätt jag kan! KRAMAR i mängder till dig!!!

Kram

2009-10-08 @ 21:59:55
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hoppas det hjälper och får dig att må lite bättre. Kram

2009-10-10 @ 20:16:31
URL: http://parry.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0