Kommentar :)

Det här skrev "kokosbollen"
Hej igen!
Jag trodde först att det var en pojke, för den här graviditeten är så olik min förra när jag väntade dottern, då mådde jag illa och hade svårt för vissa lukter o så, men den här gången hade jag inget illamående och inga problem med lukter, trodde inte jag var gravid på riktigt.... började känna mig gravid först när jag kände sparkarna. Men nu tror jag att det är en dotter, vet inte varför, bara en känsla. Du då? Vad tror du det är du ska få?
Dottern föddes på BF+3, men min storesyster gick 4 dagar övertiden med båda sina barn, och min mamma gick övertiden med alla barnen(7st) utom en, så därför skulle jag bli väldigt förvånad om den här kom tidigare :) Fast den får komma vilken dag den vill, bara inte den 19:e juni för det dotterns födelsedag och det skulle ju bli jätte tråkigt om dom inte fick egna födelsedagar. Jag och min storesyster är födda dagarna efter varandra och det tyckte jag var så tråkigt när jag var yngre för alla tyckte att vi skulle fira tillsammans, och man vill ju vara speciell på sin dag, och inte dela den med någon annan.
Jag jobbar inte så mycket, bara 6 dagar i månaden för jag studerar på heltid. Men jag jobbar och studerar fortfarande. Tänkte ta semester från jobbet när det är en månad kvar. Sommarlovet från studierna börjar den 3 juni men jag har bara 5 veckors praktik kvar nu som börjar på måndag.
Oj vad långt det blev. Hoppas du orkade läsa allt! Haha
Ha det bra! Kram :)

Och här är mitt svar :)
Min sambo har trott på tjej från början.. Jag har inte haft nån sån direkt känsla, drömt om en kille en gång och en tjej två senaste gångerna.. De två senaste har varit mer verkliga drömmar.. Men jag vet inte riktigt.. Känns lite som man lyssnar på vad andra tror och tror därefter.. Men jag är öppen för förslag ;) Hihi.. 
Väntar spänt och nyfiket på vad det är så får vi se :) Jag mådde bara lite illa i början och ett par enstaka gånger senare i graviditeten.. Annars inget så.. Mådde lite illa av mat-osen ett tag men de gick som tur va över efter ett tag.. 
Väldans sur-sug under första halvan och lite till, nu e de inte så farligt.. Men äter hellre surt än sött.. Lakrits äter jag med, gör jag inte annars :P
Många säger att jag har en "pojk-mage" och de dära testerna på nätet visar att de ska bli en tjej.. Så 50/50 ;)
Håller med dig att de känns lite tråkigt om man just prickar in samma dag som någon annan i familjen.. Man vill ju ha sin egen dag :)
Okej, vad jobbar du som och vad pluggar du till? ;) Skönt att de går bra än för dig iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0