Nästan klar..

Har en omgång tvätt kvar i maskinen (och en rejäl hög på golvet!!).. Men jag flörtade med hjärtat så han ska hänga upp den :) Massa med sängkläder, eller massa vet jag inte.. Men där va iaf ett dubbel-påslakan och ett dubbel-lakan iaf och de tar ju sin lilla plats :P
Har inte heller vikt in i garderoberna, men de tar jag imon eller nåt.. Ska ju jobba imon natt med men får ju försöka göra ngt på dagen ändå :P Hehe
~~~~~~~~
Nu ska jag snart köra, eller näe de ska jag inte alls.. ;) För jag ska köra typ om 45 minuter :P Men de e ju ganska snart ändå :P haha..
~~~~~~~~
Ska iaf gå upp nu och hämta ett par andra byxor, då jag inte kan sitta i dessa! De klämmer och har sig.. Inte alls bekvämt!! :/
~~~~~~~~
Började skriva i ett inlägg innan, men som vanligt när hjärtat sitter vid datorn så stänger han ner ALLT när han e klar.. Så de jag börjat skriva försvann ju.. Eller, om de inte sparades i utkastet av sig själv? Eller man måste trycka spara för de ska göra de?? Hmm, ska nog kolla de :P Men tror dock att de försvann..
~~~~~~~~
Ha en bra lördag allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0