Harald :O

Vi (eller mest Per) har kommit fram till att vi ska behålla ena kattungen, Och PER har bestämt att han ska heta Harald!? Hmm, jaja :P haha.. Typ stackars katt tänker jag då :P
Detta är Harald:


Detta är de andra kattungarna som kommer hamna på blocket inom en snar framtid (dock är detta de första bilderna jag tog på dom, kommer fler nyare senare) :




De tre översta är flickor och den sista helsvarta är en kille :) Bild nr.2 den svarta med vill på magen börjar blli mer åt de gråa hållet ;)

Blev måttligt förvånad inatt.. Tove började grymta och sträcka på sig vid 00.30.. Jag vaknade igen vid 03 och gick för att blanda en flaska till henne för de lät som hon va vaken.. Men tog mobilen och lös på henne och såg att hon blunda så jag la mig igen och trodde hon skulle vakna vilken sekund som hellst.. Jag vaknade igen 04.45.. Då va hon vaken!! Kan ju tillägga att hon åt mellan 21-22 igår.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0