Godmorgon :)

Eller har ju vart uppe och vaken ett bra tag;) Haha.. Eller Gick upp vid 12:P Men la oss sent, per ännu senare än mig!! Han kom inte upp fören 04.. Men så e de ju ibland:P

Tog ett foto på magen imorse med så nu ska jag visa skillnaden, OM de e ngn skillnad.. Men såg ut så innan.. Men svårt då man inte har bilderna sidan om varandra;)

Tog även på badrummet där uppe.. För de e ju klart nu.. Ska bara dit lister, krokar och toarulle hållare:P Även skötbord:P
Tkr att de e ganska rymligt vårt badrum men svårt att få med allt på bild.. Blev så intryckt:/  Så har inte laddat upp bilderna till datorn än:P

Idag ska vi inte göra ngt speciellt, tror jag;) Hjärtat har ju en kompis här så.. Just nu e dom iväg nånstans.. Så jag sitter här och lyssnar på musik och myser av bebis som buffar på mig;)
Va så jag vaknade idag;) Eller va lite halv vaken och så vände sig bebis i magen så hela magen rörde sig:D Hihi Ser så kul ut:) Och känns så konstigt men underbart!!

Tack för tipset med skötbord.. Får se hur vi gör med det.. Man ska ju hitta ngt som är i rätt arbetshöjd med.. Och även tänka på förvaring och dyl. Men de ska nog bli bra:)

Här är några magbilder.. Alla från morgonen:)
morgon bildMorgon bild
Blid nr. 1 är från V16, Bild nr. 2 är från V19, Bild nr. 3 är från V21 och sista bilden från V22

Vad tkr ni?

Kommentarer
Postat av: Lizette

Magen har blivit lite spetsig sen förra veckans bild, tycker jag iaf..

2010-02-14 @ 20:38:09
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är skillnad... lite spetsigare och givetvis lite större. Roligt att se bilder :)

Ha det gott.

Kram

2010-02-15 @ 16:42:43
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0