Mattläggaren

Han knacka och banka på dörren 08.00 imorse:P Och för första gången på hur länge som helst så har jag sovit från 01 då vi la oss till 08.00 då han väkte mig!! Snacka om skönt!! :D Så idag känner jag mig som en människa iaf;) hihi..

Vi målade bara taket på toaletten där uppe igår så kasnke ska ta här nere idag? Men den vita färgen räcker nog inte till allt, kanske men då e de precis.. Men ska ju ändå fixa en grå färg och då täcker ju den de vi ev. missat..
Så ska vi beställa dusch (dusch väggar och blandare och sånt), toalett och handfat idag.. Då de tar typ en-två dagar sa hjärtat.. Och vill ju ha in de så fort de går;) Och har för mig att mattläggaren kommer imon igen och gör de sista:D Så kanske har ett klart badrum på onsdag? Eller torsdag.. Så himla skönt de hade vart!! Att för de första slippa duscha i den KALLA källaren och för de andra att slippa gå NER på nätterna då jag måste på toaletten.. De kan bli farligt att gå i trappan så tidigt på morgonen ju!! haha.. Speciellt då jag inte tänder;) Då vaknar jag ju.. Hihi..

Tiger va ju ute i två veckor så va han inne i tre dygn eller nåt och gick sen ut igen, i EN dag.. Sen kom han in igen och har vatt inne sen dess!! Undra vad som hänt, och han e  VÄLDIGT busig nu med!! Med sig själv.. Hihi.. Inte så, men han busar med tennisbollar och springer när vi kommer och sånt;) Söt min kise!! <3 Snart 3år mitt lilla bus!! :) Och mysan snart 1.. Vad tiden går eller!! Och när tider blitt 3 så har vi ju nästan bebis hos oss!! :O

Nu ska jag rensa kattlådan och sen äta lite frulle.. Blir ju massa skit i kattlådan då tiger e inne;) Sist blev de två fulla bajspåsar på bara 1½ dag!! :/ Äckligt!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk på att man som gravid ska undvika att rensa katt-lådor...

2010-01-26 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0