Seg dag..

Idag har vi inte gjort så mkt.. Per gick upp vid 10 för han skulle ju fodra nu på morronen.. Sen kom han in igen ca.10.45 och då gick jag upp jag med;) Mysan hade ju kommit in till mig så vi låd och mös lite:) Mysigt med en spinnande katt som "pratar" lite med en på morronen:)

Per har skottat lite och så va vi iväg och handlade smöret som vi glömt var gång och hans cigg.. Sen har vi planterat våra rumpor i varsin fåtölj och tittat på rederiet och ätit ärtsoppa;)

Jag har gjort iordning brylé pudding som JAG ska äta ikväll, alldeles själv:) Hihi.. Då per rynkade på näsan då jag inhandlade de för ett par dagar sen:) Så e de ju robinsson ikväll på tv.. Annars händer de inte så mkt..

Så har jag pillat lite i bloggen och sånt med:) Hur blev de tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Anna

Blev jätte bra!! Och vilken skön lördag ni verkar ha! Fortsätt mys!

Kram

2010-01-02 @ 17:31:25
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0