15 dagar

Nu är min lilla prinsessa hela 15 dagar gammal.. Vart har den tiden tagit vägen tro?? Hon ändras varje dag och blir större och större :)
Imon e de dags för BVC igen så då får vi se vad som hänt sen sist :) <3

Igår ställde jag mig på vågen igen, första gången sen innan förlossningen.. När jag skrev in mig på MVC vägde jag 64kg.. Igår visade vågen 67,5kg.. Så inte mkt kvar till inskrivningsvikten :D Härligt!! Då man inte gör några större insatser för att bli av med kilona så e de ju kanon efter bara 2 veckor!! :)

Hade ett litet (läs: stoooort) skrik-maraton innan.. ingen hit att vakna och vara hungrig och ha bajsat ner sig så mkt att man måste bada sig ren.. Då blir man ledsen ju!! Men jag löste de med.. Så nu e hon ren och fin igen och håller på att äta :) Min lilla älskling :D

Om jag skulle fixa ngt att äta med? Men vad? Orkar ju inte göra ngt avancerat då de ändå bara e jag som ska äta.. Hmm.. Godisskålen ser otroligt lockande ut!! ;)
Har ju blivit bortskämd med lagad mat, färdig serverad på tallriken nu i 5 dagar :O Man vänjer sig fort kan ni tro!! Men åter till verkligheten nu då ja.. Hehe..

Hann med att ta disken och dammsuga medans prinsessan sov en snabbis på soffan.. Men som vanligt så vaknar hon ju efter en stund då hon inte ligger i min famn.. Men jag hann med de jag va tvungen att göra och lite till :) Vi sov ju en stund på soffan innan med så man e lite piggare nu iaf :)

Inte bra att sova i draget från fönstret har jag märkt!! Jag e förkyld :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt!!!

Får snart träffas igen! Är så trevligt att träffa er!!



Kram

2010-07-20 @ 17:29:44
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0