Denna dag..

Just nu visar temp-mätaren 32,5 grader där ute, I SKUGGAN!! De e varmt.. Men de e ju å andra sidan skönt med.. Men när jag sitter i solen är de ngn inne i magen som skruvar lite på sig ;) Men jag sa till DEN att om DEN kommer ut så LOVAR JAG att DEN ska få ligga svalt och skönt i vagnen I SKUGGAN.. Men än har de inte hänt ngt, så DEN tror väl inte att jag pratar sanning :( Synd!!

Vi ar BARA 26,6 grader här inne.. *PUST* Men jag kom på vad som felade med fönstret som inte gick att öppna häromdagen.. Jag kan ju säga såhär, Det är en stooooor fördel om HASPEN man fäster fönstret med när man har de öppet INTE sitter ivägen när man ska öppna fönstret ;) Haha..
Så senare ikväll ska de öppnas!! Har haft öppe i sovrummet hela dagen, då soen ändå försvinner på den sidan på förmiddagen.. Men där e ändå 24,5 grader inne.. Men de e ju svalare än i övriga huset så alltid nåt ;)

Idag gick jag inte upp förren 11, men inte är jag pigare för de.. Ögonen svider och rinner så trött jag är.. Kommer inte bebis innan måndag då jag ska till BM ska jag prata med henne.. Orkar verkligen inte mer nu!!
Men får väl se om D har rätt först, ha sa ju att bebis skulle komma antingen den 3/6 eller den 3/7.. Vilket är imon.. Hoppas på de nu iaf :) Hehe..

Annars idag har de väl inte hänt så mkt, som vanligt.. Suttit här har jag gjort, lagat lunch och idag blev de stekt köttfärslimpa från igår och nypotatis/färskpotatis :) Även en klick gräddfil :)
Jag kokade massor med potatis så imon eller ikväl blir de stekt potatis :) Mums!

Jag har tagit min dagliga rutt med dammsugaren med, men de sns inte här vid dtorn ;) hehe.. Har ju smällt en del flugor sen ag dammsög efter lunch :P

Satt ute en stund precis efter lunch med, men dock i skuggan.. :P Satt en stund i solen senare och de va skönt de med :) Bränns lite lagom bra ;) Haha.. MYYYYYYS!! :D

När hjärtat skulle ut å mjölka tog jag bilen bort dit och tvättade den :) Så nu e den nytvättad med :)

Sen blev de en SVAL dusch, då de blev rätt varmt att tvätta bilen och sitta i solen :)

HAHAHA, idag när vi satt ute på trappan, jag och Per.. Så kollade han lite konstigt på mig och frågade hur min navel såg ut!? Hihi.. Men godmorgon yxskaft tänkte jag ;) Den har ju stått rakt ut ganska länge nu :P
De bevisade ju bara att KILLAR INTE HAR KOLL :O Hehe <3<3

Får se vad som händer sen.. Hade ju vart kul om de hänt ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0