---

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls.. Måste ta disken, tvätten och dammsuga.. Men jag orkar inte.. E helt slö i kroppen, ingen aptit heller så inte konstigt att kroppen inte orkar som jag vill :P
Sover ju inte jättebra på nätterna heller men de går.. Har vilat på dagen idag och de har varit skönt.. Dock inte sovit..
Ska se filmen på tv4 snart.. Kl. 20.00, strul heter den.. Får se om de e ngt att se, märker vi ju snart ;) Sen blir de nog sängen tror jag.. Hade ju varit skönt, men när man inte ligger bekvämt så e de ju inte lika bra.. Hmm ;)

Tog av mig förlovningsringen innan med, börjar svullna mer nu.. Inte mkt men de räcker då min ring sitter ganska tajt annars med..

Näe, nu orkar jag inte skriva mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0