10 dagar kvar :O

Jaha, då va de "bara" 10 dagar kvar till BF-dagen.. Nästa fredag, alltså fredagen nästa vecka :P
Fast inatt drömmde jag om bebis.. Har inte gjort de på lääänge nu..
Och nu drömde jag att vi fick en pojke på lördag.. Denna veckan.. Eller natten mellan fredag och lördag måste de vart då klockan va 03.13 :P Till och med de kommer jag ihåg liksom!? Hur ska man tolka de då?? Hehe..
Man kan ju inget annat än att hoppas att de stämmer :) Och om man ska gå efter RUL eller mina egna beräkningar de vet jag inte, men enligt mina beräkningar så e de ju BF den 18:e.. Alltså på fredag..

Idag e de fint väder, sol och blå himmel, lite blåst.. Är "bara" 15,2 grader i skuggan men de e ju inte så farligt ändå liksom :P Får se vad man gör av denna dagen..
Först och främst ska jag göra iordning lite frukost till mig.. Sen ska jag ner å hänga upp tvätten jag inte hängde upp igår, glömde ju ;) Och sen orkade jag inte ;) Haha..

Ska se om jag får tag i FK idag med.. För från och med idag ska jag ju gå på FP men vet ju ännu inte om de blivit godkänt!? Vill ju gärna veta de.. Så nu får dom lägga på ett kol tkr jag!!

Tänker på dig M, ja öven J ;) Hoppas allt går bra idag och att du blivit igångsatt nu :) Fast lite avundsjuk blir man ju, jag vill ju med ha bebis nu!! ;) Men skönt att du slipper detta nu iaf.. Lycka till!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0