Amningskudde

Då har jag sytt min amningskudde :) Blev rätt bra i slutändan, men va lite pill :P Haha.. Men de va ju inte så svårt som jag trodde.. Och har ju inte sytt på maskin sen jag gick i 7:an eller 8:an och de e ju jätte länge sen!! Haha.. Känner mig gammal nu :O

Allt som allt va de en väldigt trevlig kväll, med mycket skratt och prat.. Även lite fika :) hehe.. Fick en lapp om baby café och öppnaförskolan.. Vilka dagar och tider de va på..
 
Hittade ett gammalt påslakan hemma som va helt kvadratiskt så de passade ju inte ngt täcke.. Likabra å ta de till kudden då tänkte jag och såhär fint blev de :)


Har en del sammandragningar och förvärkar.. Strålar ut i ryggen och rumpan, ibland även ut i ljumsken och ner i underlivet typ.. Inte så behagligt men skönt ändå att de händer lite så de liksom inte står helt stilla :P Fast hade ju velat att de satte igång på riktigt snart så vi kan sitta och mysa med en liten bebis ist för att vi ska försöka knöla ner oss i soffan och bli helt störda för jag inte kan sitta stilla ;) Haha.. De gör ju ont hur jag än sitter/ligger eller så e de liksom "bara" väldigt obekvämt och kryper i hela kroppen..
Nu kom klagomuren fram hör jag ;) haha.. Men de bjuder jag på och de e sånt ni läsare får ta nu när de inte e så långt kvar ;) Hihi..

Jag blev ännu mer bebis sjuk efter dagens "aktivitet" då den ena i gruppen "redan" fått sin bebis.. En vecka för tidigt så om jag med får de så e de ju typ nästa vecka :D Men man ska väl inte hoppas för mkt!! Just nu känns de som att jag kommer gå över tiden men vi får väl se.. E ju bebis som bestämmer antar jag.. Nån gång kommer den ut :) Och de e ju bra de :D haha..

Mysan undersökte vagnen mer grundligt igår :P Och sålänge hon/dom håller sig borta från liggdelen eller sittdelen så tkr jag att de e okej att dom ligger och undersöker :P Men som sagt sålänge dom håller sig till korgen under vagnen :)


Nu ska jag försöka få in/hem min sambo som gick ut efter vi ätit för å köra bajs igen :P För de va ju perfekt väder för de nu och de vore ju synd om de blev solsken imon och förstörde de ;) haha.. BÖNDER!! ;)

Näe nu börjar mina händer och fötter svullna upp och jag hör kudden kalla från sovrummet ;) Så natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0