Beräknat om 2 dagar..

Skål!! Första glaset samarin för dagen och med största sannolikhet INTE de sista heller.. Nu kanske jag är knäpp men jag tkr faktiskt de smakar helt okej ;)
Och vill ju inte stoppa i mig för mkt skit därför jag inte tar tabletter eller sånt, de hjälper liksom inte ändå.. Får iaf ta flera/dag.. Då kan jag ju likagärna ta naturläemedels skit ;) Hehe..

Så, vad händer annars denna veckan då?
Idag: Fika med Maria och lilla A :)
Imorgon: Hämta Måns på stationen i skövde 21.15 :)
Fredag/midsommarafton: Inte bestämt ännu.. Som för övrigt är BF-dagen!! ;)
Lördag:
Söndag:
Lämna Måns på stationen i skövde 12.11..

Händer inte så jätte mkt, men skönt att ha liiite inbokat iaf :) Måns kommer ju!! :D Va ett tag sen nu så de ska bli skoj :) Hoppas på bebis med.. Men man ska väl inte hoppas för mkt? Man blir ju bara besviken då.. Den kommer ju ut nån gång.. Och tur e ju de :) Så länge den mår bra där inne så antar jag att de e okej att den "bor" kvar där.. ;)
Ska bädda ner lite alu-folie i spjälsängen, då Mysan börjat ligga där i igen.. Så får vi hoppas de hjälper om inte de så hoppas jag hon blir rädd/avvaktande när bebis kommit och ska ligga där..

Hämtade ut paketet som Dessie skickat till mig igår :) En del mössor och lite sånt smått och gott :) Nice! :D
För övrigt så händer de inte så mkt här.. Tufs har hittat tillbaka till sitt gamla JAG.. ;) Igår kom hon in med två FETA möss som hon glatt smaskade i sig på ovanvåningen..
Hon ser för övrigt ut som en liten bit FALUKORV ;) Typ om man korsar en priskorv och en faluorv så har ni Tufs ;) Hehe.. Fast hon har ju bebisr i magen ju, så då e de ju okej att vara LIIIITE småfet :D Hihi

Nu ska jag sminka mig och sen ska jag ta upp nån korv som jag kan ha i pasta-salladen :P Sen ska jag ju till Hjo :) Fika med Maria och lilla Axel :) Myys :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt med lite fika :)

Hoppas att bebis snart kommer!!!



Kram

2010-06-23 @ 13:17:17
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0