Blubb blubb ;)

Tänkte bara förklara vad detta va för ngt då jag glömde de i de andra inlägget :P
Fotot är tagen den 29 maj och de kom världens hagelskur!!! DE HAGLADE DEN 29 MAJ!!! Knas!!


Blev inget grillande igår, hjärtat körde gräs och de flöt på så bra så han kom in vid 23 eller nåt.. Vi fikade på macka bara..
Så vi grillar nog idag ist.. Eller iaf steker upp köttet då de blir gammalt annars..

Snart fixa lite mat till gubben min, jag ska nog bara fixa lite sallad till mig då jag nog inte får i mig så mkt annat.. Sitta ute kan vi göra med :)

Tufs kom in idag igen med en mus i munnen.. Duktig tjej de :) Men lite halv äckligt då hon tvunget måste komma in och hellst upp i sovrummet och leka med den för att sen döda och äta upp den.. Men så e de.. Haha.. Hon har ju iaf ihjäl dom och städar upp efter sig.. Så får väl vara nöjd då :) Hehe..

Hade varit trevligt å hitta på ngt i helgen, men de beror ju helt och hållet på hur långt hjärtat kommer med gräset och så.. Och om han inte har andra egna planer? Men de återstår att se.. :)

Dammsuga och vika in tvätt står annars på schemat idag.. Men dammsuga gör jag nog inte förren ikväll, då de annars blir skitigt igen nu mitt på dagen då hjärtat kommer in med gräsiga byxor och smutsiga strumpor :P hehe..
Tvätten tar jag nog också sen.. Sitta ute lite först tror jag :)

Nu va snickaren precis här och mätte i badrummet :) Så ev. nästa vecka kommer dom och sätter upp listerna, härligt :) Så blir de helt klart :)

Ska prata med hjärtat om barnrummet sen med, se när vi kan bära ut de gamla porslinet som stod i badrummet innan.. De ligger ju på golvet i barnrummet nu och så länge de gör de kan jag ju inte börja hålla på där inne..
Eller så får jag asa och flytta de så att de ligger mitt i rummet.. Då kan jag ju pilla på väggarna iaf :)
Hade ju vart skönt å få de grundat iaf innan bebisen kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0