En lat söndag..

De har de varit för oss båda.. Hjärtat dundrade hem vid 02 tror jag klockan va.. Kanske lite mindre eller tidigare eller vad man nu säger.. Har ingen koll.. ;) hehe.. Men de va nog lite innan 02 då vi släckte lampan då :P Och pratade ju lite innan de med :)

Idag har vi inte gjort så mkt.. Hjärtat va ju uppe och fodrade, men de va nog inte förren vid tio.. Då gick jag med upp, för inte lönt å försöka sova här inte.. Inte för de e ngn som stör mig och så men ligger inte skönt och de gör ont och stramar.. Känner mig dessutom pigg, fastän jag inte sovit mkt på nätterna.. Så, vad gör man då? Jo, man går upp..
Sen blev de soffläge och Emil i Lönnerberga på tv :P Haha.. ;) Även lite fika, då jag bakade en citron sockerkaka :) Men jag fuskade, jag hade ju köpt en sån färdig mix på ica :) Icas egna och hur god som hellst!! :) Mums! :)
Man har ju visserligen inte kunnat göra så mkt idag heller då himlen öppnade sig innan och de verkligen sprutade från den ;) Haha.. Gigantiska regndroppar kom de ner iaf.. Inte så kul å vara ute då ju!

Nu e hjärtat ute och mjölkar och jag sitter här inne helt ensam:O Inte ens en katt e inne ;) Ute på äventyr :)
Gud va Tufs växer nu!! Hon börjar bli en riktig tjockis, precis som jag ;) Mysigt :) Kände en igår och tror inte där e så många, max två.. Man kan ju alltid hoppas ;) Hehe.. Mysan blev där inget av, helt plötsligt efter 1½-2 månader blev hon könsmogen och helt galen igen!? Fast skönt de kanske då de hade blivit lite jobbigt med två katter samtidigt med bebisar.. Tror nog inte att de kommer bli ngt på mysan då hon inte kallar på pojkarna och glömmer bort att hon är könsmogen när hon e ute.. Hon gnäller bara inne ju!! Putar inte med rumpan och ingenting när hon e ute!! Haha.. Men de gjorde ju tufs och hon hade ju en pojk-kisse en meter ifrån sig (max) hela tiden då hon va ute.. Va här inga pojkar ute när hon gick ut så gick hon å hämta ngn och satte sig sen i vår trädgård ;) haha

Får se om vi hittar på ngt ikväll.. Hjärtat skulle kika runt lite :p haha.. Ska göra korvstroganoff med ris och sallad idag :) Mums!! :)

Dessa flugor!! Räcker att vi har öppen i tre sekunder så har vi minst 15 flugor inne.. Och hur lätt e de å smälla att dom INNAN man blir irriterad på dom?? Inte alls så lätt :P Haha.. För dom ska ju in i näsan, öronen och helst sitta på en! Så jag ska snickra ihop en dörr, eller en ram som jag kan häfta på ett myggnät.. Så man ändå kan ha öppet och lufta liksom.. Tråkigt och instängt annars!!
Men så e de ju och de e ju den nackdele vi har när vi har korna betandes i hagen precis runt hus-knuten.. Men de e ju mysigt också :) fast jag hade klarat mig utan dessa flugor ;) Man kan ju tro att de e vi som har de snuskigt här hemma, men så e de alltså inte :P Hehe..



Idag är jag i V.38+2 (39), 1vecka och 5 dagar återstår, har gått 268 dagar så nu är det bara 12 dagar kvar till BF-dagen ♥ Hur otroligt är inte det!? De va ju nyss jag gått hälften och hade massor kvar!? Och de va ju nyss man såg alla andras räknare och tänkte att man själv har massor kvar och alla andra är så nära sina BF-datum.. Men nu e de jag själv som står där i öppningen!! Snart i mål!! Wiiie :)
Lääängtar så efter att få se vad de e för en liten mini-oss som kommer ut :) ♥♥♥ Snart så!! För nu är det inte lång tid kvar!!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ja precis! Tack så mycket.

Våran lillkille har tittat ut nu efter vissa omständigheter! Den där bb väskan hann vi aldrig packa! hehe!

2010-06-14 @ 14:34:30
URL: http://fiiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0