Försäkringskassan + blandat (;

Då har de löst sig med FK :) Dom ringde idag igen och bekräftade de jag ändrade och sa igår.. Så nu e de bara att vänta på utbetalningen på fredag :) Bättre sent än aldrig ;) Hehe..

Och då kommer förhoppningsvis vagnen med :D Då är vi helt redo för bebis.. Känns underligt!! Konstigt.. Men ack så underbart!! :) För om max fyra veckor har vi ju vårt lilla underverk hos oss.. Kan inte fatta de!? Får de verkligen plats en bebis i min magen liksom?? Uppenbarligen :P hihi.. Men ändå :)

Ska in och begära föräldrapenning från den 15:e med.. Göra de nu eller ikväll, får se :) Bara de blir gjort så de e klart.. Med risk att jag liksom glömmer bort de annars :O Haha..

Annars har jag gjort ve mig, satt upp håret och sminkat mig.. Provat kläder fram och tillbaka med, inte mkt som passar längre!! Haha.. Och speciellt inte en så varm och skön dag som denna!! Men jag hittade nåt iaf, kanske inte passar så himla bra ihop färgmässigt men å andra sidan så brukar jag ju inte bry mig om de ä'ndå så ;) Hehe.. Finns så mkt annat man måste bry sig om så varför lägga massa onödig energi på att matcha kläder ;)

20 härliga grader i skuggan :) Hoppas de e lika skönt i hjo, men de tror jag.. Verkar ju så iaf :) Då kan jag och maria sitta ute å fika ju :)

Ta en tablett för halsbrännan med innan jag åker, eller ta med dom och ta dom där.. Men risk att jag kissar på mig på vägen till hjo annars ;) Då man ska svälja ner tabletten med ett halvt glas dricka :P
Tyckte ju att de kunde försvinna nu, men magen har väl inte sjunkit tillräckligt ;) För ser ju dock ut som ett HÄNGBUKSSVIN på vissa av fotona ;) HAHAHA.. Och de bekräftade ju Dessie igår :P Snäll vän man har då ;) hihi.. *Älskar dig ändå*

Handla lite basilika innan jag åker hem kanske?? De kan ju vara värt ett försök iaf, för å se om de fungerar :P Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0