Lat-dag

Idag har jag inte gjort mkt.. Inte heller varit ute så mkt.. Men jag tyckte de blåste kallt och när jag e i solen blir jag så trött och de e jobbigt i för mkt värme..
Men inte ska jag klaga på värmen, för de e ju skönt att de e varmt :) Hade dock inte tackat nej till bebis nu.. För härligast hade ju varit om den varit utanför magen nu :) Tror jag ;) Hehe..

Inte sovit nåt vidare inatt heller.. Men så e de väl.. E ju visserligen inte jätte trött på dagen heller.. Bara så halv seg typ.. Men hade ju varit skönt att få sova nån timme i sträck.. ;)

Har tvättat en maskin tvätt, så nu finns de inte mer skittvätt :) Eller jo, de som ligger på hjärtats sida av sängen.. På golvet alltså :P Men jag kan ju inte springa där nere (på golvet alltså) och plocka massa tvätt.. Ligger de inte i tvättkorgen så blir de inte tvättat ;) Ibland gör jag dock undantag.. Men inte idag ;)
Så nu hänger tvätten på linan där ute.. Eller de har den ju gjort sen i förmiddags :) Så den e ju med all säkerhet torr nu.. Kanske ska hämta in den nu? Eller sen :P

Ska åka å fixa grillkol/briketter så vi kan grilla ikväll.. Funkar ju med ved med men blir så rökigt då.. Och Per ville inte stå i massa rök idag igen ;) haha.. Ska ju handla sallad med :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter gott med grillat!!



Kram

2010-06-03 @ 23:32:22
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0