Seg dag..

Varit uppe ett tag.. Kan ju inte sova :( Och sitter bättre i soffan liksom, e så obekvämt att ligga ner i sängen.. Eller ligga ner över huvud taget.. :P Men snart e de väl bättre med de :D

Ska ta ngt att äta, då magen börjat kurra och prata med mig.. ;)

Kanske sätta upp håret och sminka mig med, så slipper jag stå med de sen :P

Härligt väder e de ute idag med :) 16 grader i skuggan redan.. Och helt vindstilla med :)

Idag ska jag ta de lugnt.. Eller så lugnt de bara går ;) Ska iväg vid 12.40 eller nåt.. Ska träffa Maria i hjo, äta lite lunch och efter de ska vi på föräldraträffen.. :) Sista gången idag.. Tiden har gått fort :P
Så har tagit upp mat till hjärtat så han inte svälter till lunch då jag inte kommer laga ngt till han idag ;) Han får äta de vi åt igår, kassler med ris och ostsås :)

Flytta på bilstolen innan jag åker med kanske? Känns som jag bara flyttar de framför mig hela tiden ;) hehe.. Men än har ju inte bebis kommit så då känns de ju inte som ngn panik ;) Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0