Tillbaka :)

Då fungerar internet igen, skönt de.. Man blir så himla avskärmad från omvärlden utan denna uppfinning :O Framförallt då jag har kontakt med släkt och vänner här igenom.. Milen e ju långa och då e de ju tur att internet finns.. Tar ju inte så lång tid att få kontakt då ;)

Men nu är jag tillbaka iaf.. :)

Idag händer de väl inte så himla mkt.. Ska dammsuga färdigt sen, tog bara köket innan.. Ngn här hemma som ätit arraksbollar i hela köket ju.. Jobbigt att trampa på all denna strössel :P Haha..
Ska se om jag slänger in en maskin tvätt sen med.. Men e ju bara en maskin, har ju tvättat allt de andra som låg.. Skönt att äntligen bli av med de.. Och inte ligga efter... Men orkar man inte så orkar man inte.. Nu däremot har jag hittat orken igen så nu e här ordning och reda hemma :) Skönt!!
De går ju så mkt lättare när de inte e så mkt att ta varje dag.. Lättare och de går fortare att dammsuga då man gör de en gång om dagen.. Tvätten tar jag efterhand så de blir inte mer än max 2-3 maskinen varje gång.. Gott de med så mnan slipper bo i tvättstugan varje gång man ska tvätta ;) Hehe

Men trots jag inte varit här på länge står de helt stilla i huvudet, vad ska jag skriva liksom!? haha

Jo, men jag och en vän va på smyckes-party.. Eller vad man nu döper de till ;) Så mkt fina smycken!! Fastnade för ett par öronhänge och ett läder armband.. Men tyckte de va onödigt så ska vänta att köpa de till sen :P Öronhängena kommer jag nog inte använda så mkt ändå. Men armbandet va ju så himla fint :) Helt kär i de ;) hihi..

Jo förresten.. Tufs väkte mig (som vanligt) för en vecka sen.. Äckligt!!! Hon satt och knaprade på ngt vid sängkanten.. På golvet tack och lov!! Men hon hade varit ute på natten och kom in då på morgonen nån gång.. Men en fågel!! En sparv eller nåt.. Som hon fångat och dödat ute.. Och nu åt hon upp hela.. Fy bubblan va de knastrade!! Urk.. Och som att inte de vore nog så åt hon en mus på kvällen också.. Duktig visserligen men varför ta in de och äta de framför fötterna på mig!? Haha..

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du är tillbaka!!

Kram på dig min vän!

2010-06-01 @ 17:12:19
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0