Hjärnsläpp!?

Igår va vi hemma hos vänner och grillade :) Trevligt sällskap och god mat :) Och kul å komma iväg hemifrån och träffa folk liksom ;) Nästa gång vi ses hoppas vi på två små bebisar också!! :) Och då har vi ny bil med :D Hihi.. Eller ny å ny, men ny för oss :)
Fast de blir nog bara en bebis då vi ses nästa gång.. Då vi ska ses antingen ikväll eller imon.. Snusa bebis :D Nykläckt bebis :) GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD va jag längtar tills vår lilla buse är ute, att äntligen få se den i verkligheten och få veta VAD de e för ngn :)

Blev ingen bebis inatt, då hade jag ju med all säkerhet INTE suttit här nu och uppdaterat bloggen ;) hehe.. Måste ha drömt om ngn annan då!? Eller hur ska man tolka de?? :O

Jobbigt å skriva då händerna känns som ett gäng korvar :/ Men de går ju snart över :) Så fort bebis är ute så hoppas jag på de iaf!! ;) 6 dagar kvar till BF dagen.. Nu går de undan ;) fast de hade ju vart skönt å ha bebis ute till midsommar.. Men de e ju inte jag som bestämmer!! Tyvärr :(

Har nyss bakat vaniljmuffins med hallon och vitchoklad i :) Hoppas dom blir goda.. jag dammsög ju när dom va i ugnen så dom blev nog lite FÖR färdiga.. Hoppas inte dom blir torra bara :/ Annars får jag ju göra mina kladdiga chokladmuffins men då fattas jag ju 50g smör :( Och då får jag fixa lite med flytande och vet inte hur de blir :P Hehe.. Men jag har ju kanelbullar och oboybullar i frysen annars ;)
Smeten vart iaf god :) Hehe..

Nu har de börjat mala i magen och ryggen igen :D Känns som huvudet skruvar sig och som om de e ngn som tar min nerv i vänster ljumske och kramar sönder den!! AJAJ.. Men skönt ändå att de känns ngt iaf :D Hoppas på bebis snart ;) Hihi

Näe, äta lite kanske? Så ska vi vara hos grannen vid 2..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar dig tulle, hoppas vi ses snart PUSS

2010-06-19 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0