Väckt av telefonen :)

För en gång skull blev jag glad över att bli väckt av mobilen ;) haha.. Jag vet, jag e konstig ;) Men de va ju mannen som körde schenker lastbilen som ringde.. Han ville bara kontrollera vägbeskrivningen då kvinnan jag pratade med i fredags inte skrivit hur han skulle köra i korsningen ;) Haha.. Men han hittade rätt iaf :) Och nu har jag monterat ihop vagnen och tagit foto på den, både med liggdelen och sittdelen :) Lagt i fällen/åkpåsen som ska vara i med :)

Mysan har till och med undersökt den ;) hon gick ett varv på liggdelen när den låg i påsen och sen hoppade hon upp i korgen som hänger under vagnen och luktade :) Båda kissarna har undersökt kartongerna som allt låg i med.. Man måste ju kolla vad de e som husse och matte tar hem ju :D Hehe..

Super enkel och lätt att köra e den också!! Precis som jag ville ha de :) Bara provköra den ute med, fast de väntar jag nog med tror jag :P Hihi.. Har kört en runda här inne.. Kan ju prova lägga i tiger för å se hur den e å köra med vikt i, han väger ju 5-6 kg ;) Haha.. Näe, ingen av katterna ska lära sig att man kan ligga där i ;)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Vilken fin vagn! :) Ser att vi ska ha bebis nästan samtidigt! :)

2010-06-07 @ 13:22:27
URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Postat av: Fiia

Härligt, vi köpte en brio.. vanlig modell. Ja man vill ju hem så fort som möjligt men man vet ju inte hur man kommer må! jag har packat ner massa kläder till den lilla, hygienartiklar till mig själv men svårast är nog kläder till mig.. det man kan ha nu lär ju vara för stort och vanliga kläder för litet, haha vilket dilemma!

2010-06-07 @ 13:36:07
URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Roligt att ha fått vagnen!! Bara bebis som fattas nu då ;)



Kram

2010-06-07 @ 21:06:41
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0