Vad tycks??

Så, nu har jag pillat lite jag med i min blogg-design.. Dessie gumman hjälpte mig ju med de största och klurigaste för ett tag sen och nu tog jag tag i lite små pill ;)
Har ändrat typsnittet (eller vad de nu heter??) i inläggen, rubrikerna och på länkarna i menyn... Om ni inte såg de själv då ju ;) Haha
Hur ser de ut på era datorer och ser man vad de står?? :)
~~~~~~~~

De e väl de jag gjort idag typ.. Druckit te och pratat "affärer" med hjärtat.. Hehe..
Har även förbannat tv4 som tar bort mina program jag brukar se på eftermiddagarna!! Och då e de ju bara första dagen på VM, alltså är de ju 30 dagar kvar av detta skitet :O Haha.. Men men..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnyggt!!



Kram

2010-06-11 @ 22:06:02
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0