Varför? :)

Även denna dagen har varit lugn och stilla.. Jag har fixat i köket med disken och så har jag dammsugat, både uppe och nere.. Här nere ska jag ju egentligen ta varje dag men har inte orkat på tre dagar nu så nu va de skitigt ;) Där uppe brukar jag dock inte ta lika ofta då vi inte skitar ner lika mkt och fort där.. Men nu va de dags! :)

Tvätten får jag nog ta imon ist :P Har dragit ut på de nu i flera dagar, hehe.. Men har inte orkat och de e ju inte så mkt tvätt heller, har knappt en full tvättkorg så ingen panik på de viset ju.. Men skönt när de e undan tvättat.. Måste ju vika in den rena tvätten från förra gången med.. Har jag inte iheller gjort.. Kanske dags nu då den börjar krypa ur ikea-påsen och ut på golvet :O Haha..

Men nu ska jag bara ta de lugnt, lägga mig på soffan och kolla på "MR Beans semester" på kanal 6.. Ska bara hälla upp mina hjärt-chips i en skål och zingo i ett stort glas :)




Är så himla glad för din skull hjärtat!! Synd bara att de tagit sån tid innan denna dagen kom.. Men bättre sent än sldrig som man säger! Nu e de ju bara att ta de som de kommer och ta de lugnt så kommer nog allt falla på sin plats efter hand :D
Härligt att se dig på de humöret också, du riktigt lös upp :) Älskar dig så himla mkt gubben!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0