Vecka 38

Vecka 38
Du: När som helst är det dags. Ca 4% av barnen föds före vecka 38 och lika många efter vecka 42. 92% föds alltså mellan vecka 38 och 42.
Bebis: Nu kan bebisen öka i vikt med nära 30 gram per dag. Barnet väger ungefär 3,2 kg och är ca 48-49 cm.

~~~~~~~~~~
Då påbörjar jag en ny vecka idag, vecka 38.. Känns så konstigt att de liksom inte är så långt kvar nu.. Att de verkligen är en klar bebis i min mage.. Hur går de ihop liksom!?
Känns så skönt att de inte är så långt kvar nu, tiden går fort men ändå långsamt!! Känns nästan som att jag kommer gå såhär i resten av livet eller nåt ;) haha.. Men de går ju inte :D

Sover inte jätte mkt på nätterna, men denna natten har väl varit bäst av de senaste.. Men inte bra ändå liksom..
De strålar och värker i magen.. Men känns som detta kan hålla på lääänge!! :/ Men de återstår ju att se..
Någon har ätit upp min hunger med, är liksom inte hungrig längre och de går liksom inte att äta när jag inte är hungrig :( Men de går kanske över snart de med.. Eller nåt. Kan ju hoppas på de, måste ju ha krafter till förlossningen och de får jag ju inte om jag inte äter.. Men går de inte så går de inte.. Får väl ta ifrån reserverna eller nåt ;) Haha..

Ingen vagn igår, kanske idag?? Men per han tippade på Måndag då schenkerbussen tydligen brukar komma hit!? Så vi får väl se.. Nu har ju pengarna kommit iaf så nu e ju de problemet ur världen.. Iaf, för vagnen..


Kommentarer
Postat av: Emmy



Vad har ni beställt för vagn?

2010-06-04 @ 16:00:49
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att du finns här igen tulle puss pappa

2010-06-04 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0