Förbereda

Åker ju imon bitti så de kan ju vara en fördel att ha de packat och klart innan;) Ska bara hitta en bra väska att packa i, men blir nog pers bag:) Då den e rymlig att packa i, ngt stor med de går ju bra iaf:) Min ryggsäck e ju för liten.. Måste ju ha en del kläder att välja mellan så;) Hehe.. Och blir ju trots allt borta mellan torsdag och söndag så de e ju kläder för fyra dagar kan man säga;)

Så idag blir de att tvätta och reda upp röran med de rena kläderna.. Ligger ju tvätt i fåtöljen, säkert från två-tre maskiner och sen e där ju tvätt från två maskiner upphängt.. Och ska sätta igång lite handdukar och sånt nu med.. Och de lilla de har kommit i klädväg.. Men tog ju allt häromdagen men har ju såklart kommit lite till under dessa dagarna;)

Sen ska jag sätta igång diskmaskinen.. Kolla på lite golv på nätet kanske och ordna upp bland räkningarna så hjärtat vet vad som ska betalas eller inte;) För jag har ju koll i oröran;) Hehe.. Kan ju vara för jag lagt de där:P

Näe, börja fixa kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0