Kvällen..

Då va denna tisdag snart slut.. Har tagit upp stuvade mackaroner och köttbullar som vi ska äta sen då hjärtat kommer hem.. När nu de blir, men de märker jag ju;)

Han va så söt då jag berättade om mina planer till skåne igår:) Han tyckte de va på gränsen till förlänge, som jag skulle vara borta;) Han trodde de bara handlade om helgen först;) Men åker ju redan på torsdag morron.. men de ska nog gå bra ändå! Men kommer ju såklart sakna min underbara älskling.. Men ska han ändå jobba ocj massa sånt kan jag ju lika bra vara där nere.. Visst får jag ju sova utan han som jag inte gör annars.. Men ska nog överleva de tre nätterna.. Tror jag;) Men tiden går ju så fort så jag e väl hemma igen på bara en blinkning:O

Ingen lönelapp idag:( Hoppas på den imon då! Då den kom en vecka innan förra månaden.. Och inget syns de på internetbanken heller:/ Men de borde ju inte vara några problem eller ngn dålig lön heller för den delen:P Återstår att se:)

Glömde posta mitt internetsak till a-kassan idag så får ju lägga den på lådan nu när jag hämtat hjärtat.. Så dom tar de imon.. Lättare att fylla i allt där ju.. Och så kan man ju se med ersättningen och allt där med:)

Annars e de bara lugnt och skönt och ingenting inplanerat;)

Bio imon om inget hindrar.. :) den e nog ganska poppis, då de inte går att reservera fler biljetter.. Bara köpa som går nu;) Men de kan man ju göra där på plats;) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0